• (Android/iOS) Cooking Talent - Restaurant fever nekonečné hackování drahokamů

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Cooking Talent - Restaurant fever ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Cooking Talent - Restaurant fever IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ nekonečné hackování drahokamů ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Cooking Talent - Restaurant fever 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Samá reklama

    Hra je velmi zajímavá, ale více zmatků

    kdy otvíráš 3. obchod?? čekal dlouho.

    SUPER Ošklivá hra!!! POMALU AKTUALIZACE TOHLE NEHRAJTE! ZAPLATÍM JE ZTRÁTA ČASU!

    velmi těžké hrát, ale zábavné

    opravdu pěkná hra, ale diamant a čas jsou velmi málo, prosím upgradujte

    Vhodné na hraní Líbí se mi to, ale kuřecí restaurace není otevřená pokaždé, když na ni kliknu, říká, že již brzy, pls, pomozte ji otevřít Díky

    Špatná reklama mě naštvala

    Moje oblíbená hra Ale úroveň kavárny nebyla spuštěna. Udělal jsem úroveň burger, úroveň zmrzliny, úroveň kababu. Chci hrát úroveň kávy a další úroveň Bohužel říkají, že již brzy, ale nezačalo se.

    Je to příliš obtížné v tom smyslu, že váš upgrade je příliš drahý, jak může upgrade začít s diamanty a tyto diamanty nedáváte snadno

    Miluji hru, ale nepodařilo se mi odemknout kavárnu a pizzerii, prosím, jak mohu odemknout obchody

    dobrá hra. potíže s odpočinkem na zmrzlině. Zdá se, že nic nefunguje, dokonce ani zmrzlinu.

    Cooking Talent - Restaurant fever Strategi osh

    Je to úžasná hra. Ale mám problém, když brzy přijdu, kdy odemknu kavárnu a pizzerii. plz mi pomozte

    Hra se mi líbí je dobrá

    tato hra se mi nelíbí. nutíš mě kupovat věci, které nechci!! Mám svůj vlastní plán, ale stále mě nutíte kupovat jiné věci...TV vůbec nefunguje!!!

    Mají spoustu reklamy, je to otravné

    Je to velmi zajímavá hra. Když večer cítím, že chci uvařit jídlo, hraji tuto hru. Je to také relaxační. Díky za vytvoření této hry.

    Cooking Talent - Restaurant fever Stratégie diki

    Dobrá zábava, ale lidé trochu pomalí

    velmi hrozná hra, po dokončení prvních dvou fází 3 hvězdičky za 40 zbývajících stále brzy. a nyní se hra sama obnovila počínaje úrovní 1 se všemi vylepšeními z mé předchozí hry. Promarnil jsem všechen svůj čas pro nic za nic povzdech


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :